Koordynator do spraw dostępności
18 marca 2022
Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Gminie Serokomla.
Urząd Gminy Serokomla informuje, że Wójt Gminy Serokomla wyznaczyła Koordynatora ds. dostępności w Gminie Serokomla.
Funkcję będzie pełnił Pan Tomasz Boreczek Informatyk Urzędu Gminy Serokomla.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j.Dz.U.2020.1062), do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Serokomla i gminne jednostki organizacyjne;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Serokomla i gminne jednostki organizacyjne;
- monitorowanie działalności Urzędu Gminy Serokomla i gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Gminie Serokomla – Tomasz Boreczek.
adres do korespondencji: ul. Warszawska 21, 21-413 Serokomla
telefon: 25-755-45-02